آهن آلات صنعتی
دسته بندی را انتخاب کنید ، محصول را انتخاب کنید و سپس نمودار قیمت حرفه ایی را مشاهده کنید ...
جستجوی سریع قیمت
سوالات متداول
با سلام خدمت کلیه کاربران ، در این قسمت متدوال ترین سوالاتی است که توسط شما عزیزان پرسیده شده است.مشاوران و کارشناسان ما پاسخ سوال ها در این قسمت قرارداده اند. خوشحالیم که در کنار شما عزیزان هستیم. پرگاس فلز
نحوه باخبر شدن از قیمت ها به چه صورت است؟

تمامی محصولات موجود در وب سایت درحال نمایش است. مقابل تمامی محصولات ستون قیمت مشخص شده است که براساس قیمت روز بارگذاری می‌شود اما به علت نوسانات بازار برای اطلاع دقیق با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

درصورتی که محصولی در وبسایت موجود نبود، باید چه کاری انجام داد؟

سایت بصورت روزانه درحال آپدیت است و موجودی تمامی محصولات چک خواهد شد بااینحال برای اطمینان بیشتر میتوانید با کارشناسان تماس بگیرید تا به بهترین روش شما را راهنمایی کنند.

نحوه ارسال بار به چه صورت است؟

محدودیتی در ارسال بار وجود ندارد. براساس نوع و میزان بار درخواستی شما، بهترین وسیله حمل و نقل بارگیری را به صورت رایگان برای شما انجام داده و محموله ارسال خواهد شد.

امکان تحویل کالا در روز یا ساعت معینی امکان پذیر است؟

بله! تیم پرگاس فلز تمام تلاش خود را میکند تا بتواند کالای موردنیاز  شما را در کمترین زمان ممکن به مشتریان عزیز تحویل دهد. بااینحال برای  تعیین ساعت و روز خاصی برای تحویل کالا میتوانید با تیم فروش و پشتیبانی  هماهنگی های لازم را انجام دهید.

چه برندهایی با پرگاس فلز همکاری میکنند؟

شرکت ها و کارخانجات متفاوتی درحال همکاری با مجموعه پرگاس فلز  هستند از جمله: فولاد خراسان، فولاد شاهرود، فولاد سرمد ابرکوه، فولاد  سیرجان، فولاد مبارکه اصفهان، فولاد کاویان اهواز، فولاد ذوب آهن اصفهان،  جهان فولاد کرمانشاه و…

درحال حاضر چه محصولاتی در پرگاس فلز درحال فروش است؟

درحال حاضر امکان خرید تیرآهن در سایزهای مختلف، میلگرد در انواع مختلف،  انواع ورق با قطرهای متنوع، پروفیل و قوطی، نبشی و ناودانی، انواع لوله،  شمش و… وجود دارد.

آیا این مجموعه در سایر شهرها نمایندگی دارد؟

خیر

چرا پرگاس فلز؟

درباره ما

شرکت پرگاس فلز، با سال‌ها تجربه و تخصص در صنعت آهن و فولاد، به عنوان یکی از پیشروترین تأمین‌کنندگان انواع آهن‌آلات در ایران شناخته می‌شود. هدف ما در پرگاس فلز، ارائه محصولات باکیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی است تا نیازهای متنوع صنایع مختلف را به بهترین شکل ممکن برآورده کنیم. تعهد ما به مشتریان، ارائه خدماتی سریع، مطمئن و با قیمت‌های رقابتی است. با تیمی مجرب و متخصص، آماده‌ایم تا در تمامی مراحل خرید، از مشاوره تا تحویل، همراه شما باشیم و تجربه‌ای رضایت‌بخش را برای شما رقم بزنیم. پرگاس فلز، انتخابی مطمئن برای ساخت آینده‌ای مستحکم.

در مورد پرگاس فلز بیشتر بدانید...

مقالات
مشاهده همه